چرا؟؟؟!!
نوشته شده توسط : مهدی کریمی

دوستان لطفا دلیل با حجابی یا بی حجابی خودتون رو بنویسید

در ثبت نظر





:: موضوعات مرتبط: مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ثبت وبلاگ هایی با موضوع حجاب , حجاب , مرکز ترویج حجاب , مهدی کریمی , من دوست دارم بی حجاب باشم , چرا باید با حجاب باشیم ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سومیتا در تاریخ : 1393/6/30/7 - - گفته است :
چون عجقم می گه

/weblog/file/img/m.jpg
سپیده در تاریخ : 1393/6/30/7 - - گفته است :
اگر باور می کنید
چون دوستام اینجوری ان
خوب اونا هم اینجوری نباشن دلیلی ندارم

/weblog/file/img/m.jpg
میس اس در تاریخ : 1393/6/1/6 - - گفته است :
من باحجابم چون خوشم نمیاد یه مشت مواد بمالم به صورتم چون اونقدر خشگل هستم که نیازی به اینا نداشته باشم
و همینطور خجالت میکشم بدحجاب برم بیرون همین دیگه

/weblog/file/img/m.jpg
ريحانه در تاریخ : 1393/5/22/3 - - گفته است :
سلام

چادريم و حجابمو خيلي دوست دارم

اعتمادبه نفسم بالاست و نميخوام باآرايش كردن وبزك دوزك و به نمايش گذاشتن خودم توجه هارو جلب كنم

من عاليم و نميخوام خودنمايي كنم چون به خودم اعتقاد دارم!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: