سلام
نوشته شده توسط : مهدی کریمی

من قصد دارم کلیه وبلاگ هایی که با موضوع حجاب هستن را در این جا ثبت کنم.

البته مطالبی دبارهی حجاب برای شما اماده می کنم.

پس سریعتر اگه وبلاگی با این موضوع حجاب دارید در این جا ثبت کنید. (از طریق ثبت نظر)

این هم وبلاگ اصلی من





:: موضوعات مرتبط: مقالات , ,
:: برچسب‌ها: حجاب , مرکز ترویج حجاب , ثبت وبلاگهایی با موضوع حجاب , حجاب , خواهرم حجابت برادرم نگاهت , مهدی کریمی ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
چشم انتظار در تاریخ : 1393/5/21/2 - - گفته است :
موفق باشی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: